Zi de ieri interesanta , dezamagitoare la prima vedere daca ne luam dupa pariul zilei si biletul zilei , dar foarte buna pentru cei care au citit preview-ul Milan – Man. United au avut ce lua , Ronaldinho marcheaza oricand pentru o cota de 4.00+ , sau overul sustinut temeinic pentru o cota volubila deasemenea de 2.45+. Cealalta jumatate a paharului meciul de pe Gerland a iesit cu un rezultat surprinzator , un under 1.5 cu victoria Lyonului , iar daca bifam ca Realul n-a marcat in deplasare in mod cert situatia s-a echilibrat.
Astazi avem parte de 2 partide , iar preview-urile le puteti gasi si la aceste 2 meciuri unde veti putea afla situatia echipelor , forma , accidentatii si posibilul prim 11. Preview Porto – Arsenal | Preview Bayern – Fiorentina
PARIUL ZILEI de astazi este din Liga Campionilor. Recomandarea mea este din partida Bayern – Fiorentina , recomandarea mea fiind Bayer -1.00 AH pentru cota 1.85 la pinnacle . Arumentatie nu voi scrie , le puteti desprinde singuridin previewuri si chiar va sugerez sa faceti asta.
| Incredere | Meci | Pronostic | Cota | Agentia |
|---|---|---|---|---|
Predictii FOTBAL , constant la nivel inalt |
||||
| 8/10 | Bayern - Fiorentina | Bayern -1.00 AH | 1.85 | |
| 8/10 | Porto - Arsenal | 2 sau 3 goluri | 1.95 | |
| 7/10 | Wigan - Bolton | x2 | 1.60 | |
| 8/10 | KVSK - Lommel | KVSK castiga | 1.50 | |
| 7/10 | Tienen - Tornhout | over 2.5 | 1.75 | |
| 6/10 | Royal - Tubize | Tubize castiga | 2.10 | |
| 7/10 | Lorient - Bordeaux | primul gol dupa minutul 29 | 2.05 | |
| 7/10 | NEC Nijmegen - Willem II | over 2.5 | 1.85 | |
BASCHET EUROPEAN , cea mai profitabila categorie JDP |
||||
| 8/10 | Brose - Alba Berlin | under 144.5 | 1.85 | |
| 7/10 | Olympiakos - PAOK | under 159.00 | 1.93 | |
| 7/10 | Maroussi - Panathinaikos | Panathinaikos -5.5 AH | 1.90 | |
| 7/10 | Larisa - Panionios | Panionios castiga | 1.73 | |
Biletul zilei #1
KWSK castiga @ 1.50
Bayern castiga @ 1.50
Lorient – Bordeaux , primul gol dupa minutul 29 @ 2.00
Incredere : 8/10
Cota totala : 4.50
Agentia : bet365
Biletul zilei #2
Bolton x2 @ 1.58
Panathinaikos -5.5 @ 1.90
Tienen – Tornhout , over 2.5 @ 1.75
Incredere : 6/10
Cota totala : 5.25
Agentia : bet365
Biletul zilei #3
Porto – Arsenal , X @ 3.20
Bayern – Fiorentina , over 1.5 pana la pauza @ 3.00
Tubize castiga @ 2.10
Incredere : 1.5/10
Cota totala : 20.16
Agentia : william hill
Cei care doriti predictiile si articolele in email zilnic , va puteti abona aici , alti peste 335 de pariori primesc GRATIS recomandarile fie folosind un RSS reader si abonandu-va la feed, fie in e-mail. Tot ce trebuie sa faci e sa completezi adresa ta de e-mail si un cod de validare , e simplu si necesita doar 2 pasi. Vei fi “deranjat” cu 1 singur email/ zi , care va sosi intre orele 15-16 , pentru a putea profita la maxim de informatiile gasite aici , informatii de un real ajutor si cu profit garantat pe termen mediu-lung. Urmareste @jurnaldepariu si pe twitter , unde vei afla linkuri pretioase , stiri de ultima ora , pariurile zilei si multe altele
Sustine JDP . Trimite articolul unui prieten prin mail . Sigur iti va multumi
Te-ar mai putea interesa si :




Azi am mers combo:Newcastle,Ksvk,Bayern…toate cota de 1.5…cota finala 3.37…bordeaux-lorient mi se pare prea imprevizibil pt pariu la minut…ieri mi-am luat-o in freza cu realu:(
mda si eu ieri am pierdut 100 de lei pe marele real :)..
biletul meu :
lens-brest under 2.5
wigan-bolton under 2.5
bayern-1
cota 4.2
agentia bet365
incredere 9/10 :D:D
la baschet este olimpiakos- paok cred
Salut!Da ,la baschet Oli joaca cu PAOK ,nu cu AEK!Nu din acest motiv vreau sa scriu…Vreau sa comentez referitor la pariul dintre Wigan si Bolton:)Stim ca se da o lupta pt retrogradare aici si as vrea sa stiti ca la Bolton sunt multi indisponibili,incepand cu Klasnic,apoi McCann,Davis,Cahill si Basham…De la Wigan o singura absenta importanta si anume Kirkland,dar nu conteaza cand de la oaspeti lipseste Klasnic…Cred ca de-aici ar trebui sa inceapa lupta pt supravietuire a lui Wigan,pt mine si pt ei cred,e un meci de 6 puncte!:)Altfel,vor avea probleme mari luna viitoare:)As putea da si-un pronostic in aceasta privinta,fortand nota as merge pe-un -1 AH Wigan:)Iar ca si acoperire,voi lua under 2,5:)Bafta multa la toata lumea!Sanatate maxima Florine:)
@danombun : ma bucur ca ne putem “certa” pe baza unui pronostic, la fel incerca cineva sa ma convinga , exact ca si tine cu argumente foarte solide ca echipele sunt tactice, ca United se va apara ca n-are ce face e deplasare , in duelul under vs over , eu bineinteles am batut tobele pentru overul la 2.50 la pinnacle gasit luni. S-a intamplat sa am dreptate, acum vedem azi la cearta noastra cine va iesi invingator
Multumesc pentru corectarea privind PAOK , la 2 noaptea nu poti afirma ca esti cea mai concentrata persoana si se ma intampla si erori oricum ati perceput mesajul si pronosticul in sine deci probleme mari nu sunt.
@borel : thx si tie , ati inteles meciul la care m-am referit
cat despre combo , unde e under va rog nu ma intrebati pe mine , nu ma pricep si urasc acest timp de pariu.
@orangina : nu stiu daca ai privit rezumatul dar nu are rost sa iti para rau de bani. daca ar fi avut real madrid 3 bare , N ocazii , si 11 metri neacordat ar fi cazu sa regretam (atentie vb la plural). Nu au jucat nimic si sincer iti spun imi pare rau ca nu le-a dat macar un 3-0 sau 4-0 sa ii sature si sa ii vedem pe galacticii in retur ce vor face.
@Catalin : de milioane comboul postat de tine , place-mi tare mult.
Multumesc de comentarii baieti , va mai astept cu interes
salut!
vin si eu cu varianta mea
Bayern – Fiorentina 1 – 1.42
G.Rufin – M.Youzhny 2 – 1.20
V.Hanescu – S.Ventura 1 – 1.45
Porto – Arsenal over 1.5 – 1.3
Newcastle – Coventry PSF 1 – 1.32
P.Andujar – A.Montanes 2 – 1.30
Nijmegen – Willem 1 – 1.6
cota 8.81
salutare
dezamagit de meciul lui Real si cu frica ca la Bayern poate isi baga coada stim noi cine prefer altceva si anume:
MG/Porto – Arsenal MG1 1.35 x
Gl.Rangers – St.Mirren 1 1.2 x
Finlanda – Belarus 1 1.15 x
J.Isner – J.Nieminen 1 1.35 x
R.Ram – S.Querrey 2 1.2 x
M.Britanie – Franta 1 1.3 x
Japonia – Canada 2 1.15 x
Combi
Cota: 4,51
si asta:
E.Korolev – P.Petzschner 1 1.7 x
J.Jankovic – V.Zvonareva 2 1.75 x
S.DevVarman – F.Krajinovic 1 1.5 x
combi
cota:4,46
Salut FLorin.Ce zici merge luat under 139.5 la meciul Brose – Alba Berlin?Am vazut ca ai incredere mare in el si de asta intreb.Probabil cunosti foarte bine echipele.Deobicei nu prea ma ating de meciurile din cupa si de asta ti-am cerut sfatul
Salut bogdane . La plafonul ala mai degraba l-as recomanda no bet , eu personal l-am prins la plafonul expus.
Nu stiu ca sa zic 4 puncte inseamna mult in baschet dar in opinia mea va fi un meci strans si echilibra.
Sugerez sa il iei si la plafonul acela dar doar pe o miza modesta cat sa-l urmaresti.
Personaj deja ma tem si pentru 144.5 la cum am vazut a a evoluat cotele , nu de multe ori toate acest ajustari ale liniilor sunt doar praf-in-ochi pentru pariori , cand defapt socotelile facute sunt altele.
Om vedea.
se da peste la panathinaikos
la panathinaikos ?
Ms de raspuns.AM sa ma mai gandesc daca pun sau nu ceva.
Eu la meciul cu Panat am luat un under 148.Sunt in carti si oricum am de gand sa ma acoper pentru ca niciodata nu se stie.Sfertul 2 a fost slab si de asta a scazut linia
La meciul cu Olympiacos deocamdata vad ca se duce in over din pacate.
Ps- cred ca am sa iau si eu live handicapul pe Panat.Au copaci de taiat dupa ce si-au luat-o urat de tot in euroliga de la ei.Sper sa nu ma insel
Cand intr-un sfert dintr-o liga europeana se marcheaza 54 de puncte , e clar ca pariul pe under este compromis.
Asta e situtia nu a fost sa fie nu trebuie sa dramatizam.
Panionios nu au dezmagit si au facut ca moneylineul recmoandat sa fie un pariu viabil fara emotii pe tot parcursul meciului.
PAO ii vad indeplinind in continuare handicapul , cred ca dulcele sarut al razbunarii care a fost si argumentul meu primordial in acest meci va rezutla intr-o victorie ce va acoperi handicapul.
Sincer ma tem foarte mult din cauza miscarii liniei , si deja feelingul ce il am este pentru un over.
Nu ar fi o tactica gresita nici sa joci pe over , mai ales ca se pare ca underul a fost un pariu suficient de public incat sa franga inimile suficientor pariori.
Chiar sunt curios
Seara buna!
Toti banii pe bavarezi!
Am gasit la 365bets o cota de 1,95 pentru handicap asiatic -1,25 pe Bayern.
Daca as fi avut 100 de milioane le-as fi pus fara nici o retinere, dar din cauza infrangerii de ieri a Realului, nu mi-au mai ramas in cont decat 100 RON. I-am pus pe toti pe pronosticul asta.
Multa bafta la noroc va doresc si voua.
@Dumitru : sunt de acord cu tine , este un 1 imens asa pare si imi place ca cota inca s-a pastrat nealterata in mare parte , cam atat a fost de la deschiderea ofertei si lucrul acesta mi se pare pozitiv.
Oricat as incerca sa le caut argumente pro italienilor nu vad cum ar putea pune vreo problema, decat printr-un gol din greseala al lui Gilardinho.
Atentie in 6 meciuri din 8 daca statistica mea e corecta in meciurile Fiorentinei s-au marcat over 1.5 goluri pana la pauza.
Cota pentru acel pariu astazi este 3.00 la william hill , iar la alti bookmakeri ceva mai jos.
Doream sa punctez si acest aspect statistic foarte interesant si pretuit la o valoare excelenta.
A! Si pentru cei si mai curajosi, sunt cote mai mari de 2,00 pentru victoria nemtilor la un handicap normal de -1.
Eu l-am ales pe cel asiatic de -1,25 pentru ca daca vor invinge (prin absurd) doar cu un gol diferenta, atunci imi voi recupera jumatate din miza.
Un minim de prudenta este binevenit, nu-i asa?
Sa fie bafta la noroc la toata lumea!
Pai m-am acoperit pentru ca nu am incredere in linie datorita acelui sfert 2 slab.Am prins under 148.5 initial la cota 3.5
Dumitru sper sa nu te superi ca-ti spun asta dar oricat de sigur ai fi pe un meci niciodata sa nu pui toti banii din cont.S-au pierdut sume imense pa asa zise pariuri sigure.
olimpiakos scuze
eu acum fac matanii sa se dea under 160.5 la olimpiakos
desi e aproape imposibil.
Aproape tot ce-a fost aruncare de 3 puncte in sfertul 1 a intrat.
Nici chiar in NBA in ritmul ala si cu 12 minute repriza nu 10 cat e in Europa in putine meciuri se ating 54 de puncte / sfert si atunci joaca Phoenux Suns , Golden State sau alte echipe cu ofensive furibunde.
Nu are rost sa te superi pe tine sau sa te intrebi “cine m-a pus sa iau meciul asta” ca nu rezolvam nimic. Asa a fost dat sa fie si la under si over hazardul joaca un rol foarte important stim cu totii asta.
Asa e, Florine. Nu am cont la William Hill, dar am sa-mi fac in curand, daca ofere cote asa de bune.
Cei de la 365bets (nu le fac deloc reclama) aveau ieri handicapul asiatic de -1, dar azi nu mai au si l-au bagat pe asta de -1,25. In cazul -1 ar fi trebuit sa returneze sumele in cazul egalului si ar fi muncit degeaba.
In ce-i priveste pe italieni, i-am vaut cum au jucat in week-end cu Sampdoria cand si-au luat-o cu 2-0. Am vazut un joc foarte slab, chiar o echipa usor obosita, sau nu stiu cum sa-i descriu. Esential a fost ca se simtea lipsa a ceva. Jovetici nu l-a suplinit cu succes pe Ady si nu asta a fost singura problema.
Mai pariez o naveta de Carlsberg pe faptul ca violetii vor veni cu morocov puternic pe Allianz Arena si pana nu va inscrie Bayern primul gol, vor sta mai mult cu fundul in poarta. Apoi vor incerca ceva, dar asta le va usura munca nemtilor care vor mai inscrie apoi inca unu-doua boabe. Ma astept la un 2-0 sau 3-1.
Da Doamne!
Scuze, nu in cazul egalului, ci la o victorie doar la 1 gol diferenta.
@Dumitru : ai verificat handicapurile ajustabile la bet365 nu au acolo ceea ce doresti tu ? De ce sa nu le facem reclama , din puncutul meu de vedere sunt cea mai buna casa generalista de pariuri.
Eu am vazut toate meciurile echipei din Fireze de anul acesta , cu Mutu sau fara si cine le-a urmarit poate fi de acord cu mine ca sunt 2 echipe diferite. Paradoxal vorbesc , nu vreau sa scot in evidenta cat de decisiv era Mutu ci efectiv n-a mai facut decat 1 biet rezultat de egalitate de atunci. 4 infrangeri si 1 egal nu au ce pretentii sa iti aduca pe un Alianz Arena unde echipa gazda este lihnita de avansarea in Champions League si sunt sigur ca Ribery si Robben la finalul meciului vor fi de sangele jugularei italienilor pe bot
, ca sa fim plastici.
O victorie la exact 2 goluri diferenta a lui Bayern am recomandat si eu in preview , la cota 4.50 la betsafe.
Nu cred ca le vor da 3 goluri sau mai multe , cum nu cred ca vor fi linsititi doar cu 1 avans de 1 gol astfel cota de 4.50 oferita mi se pare extrem de valoroasa.
Nu am nici o emotie pentru victoria Bayernului si expresia “daca as avea 100 de milioane i-as paria pe Bayern 1″ o impartasesc intr-o mare masura
Sa fie o seara banoasa , da Doamne !
Amin !!
Florine, ce zici merge Alba Berlin under 142.5 @ 1.90 , pe o miza maricica?
am mai discutat cu Bogdan , te rog citeste comentariile de mai sus si vei vedea ce raspuns am dat pentru asta incercam sa ii explic si lui.
Mda… Am citit toate comentariile voastre si tare m-am amuzat ca toti ati jucat pe bavarezi. Pai credeti ca vor da faliment casele de pariuri? Dupa cum spuneti voi, cam asa se intrevede: toata lumea pune toti banii pe bavarezi, ne luam castigurile si astfel falimentam casele de pariuri. Nici gand fratilor, pentru ca precum Lyon aseara, asa se va intampla si asta seara. Deci afirm si sustin cu tarie: BAYERN – FIORENTINA X2, si veti vedea cata dreptate am. bafta la toata lumea.
@nentule : sunt cel putin la fel de multi gica-contra ca si tine cati suntem si cei care au pariat pe bayer. Multa s-au gandit la fel facand analogii care n-au nici o legatura una cu alta. spun asta pentru ca cotele au ramas sensibil egale , nu vorbesc de bwin care au cote mai mici la pariloto ci ma refer la bet365 unde a scazut doar 5 sutimi (1.50 -> 1.45). Asta e argumentul meu ca foate multe persoane ca si tine care “rad de pe margine” de cei care suntem convinsi de bayern ca va invinge incat sa isi bage coada alte influente malefice.
Chestia cu falimentatul e puerila , si stai linistit nu falimenteaza casele de pariuri ca sunt asigurate si fiecare au cifre de afaceri la nivelul miliardelor de dolari , victor chandler stiu sigur ca au 2 miliarde CA. In orice caz nu falimenteaza ca pariem eu cu Dumitru 100 de milioane imaginare pe Bayern
De ce nu ne-ai povestit aseara inainte sa inceapa cata incredere ai tu pe Lyon ? Nu aveai deloc cumva
? De unde sa stim ca nu te-ai ars aseara pe Real si acuma faci pe justiarul si scuza-mi expresia te “pisi contra vantului” (asa folosesc eu cand pariez contra tredului, m-am pisat contra vantului la bolton x2 astazi , deci te rog sa nu o iei ca pe o jignire OK)
Compararea meciului acesta cu cel al lui Lyon mi se pare ca si cum ai compara un un bibleou cu penele unei gaini. Acum probabil te astepti sa iti explic comparatia aleasa de mine. Nu exista explicatie cum nu exista comparatie.
Ce istorie era in intalnirile Lyon – Real ? Unde a avut loc primul meci ? Cati jucatori importanti indisponibili a avut Lyon aseara ? Toate mergeau pentru Lyon . Legat de istorie : realul nu i-a invins vreodata indiferent unde s-a jucat. Legat de absente Lyon nu a avut nimic important lipsa , iar cel mai important aspect intalnirea a avut loc pe Gerland.
Sa revenim la Bayern – Fiorentina . Ce istorie are acest meci ? Iti spun eu au fost in grupa cu Steaua sezonul trecut si a invins Bayern cu 3-0 si a fost egal in retur. + Bayer. Under are loc primul meci ? Pe Alianz +Bayern pentru diseara. Lipseste cineva la Bayern ? Nici dracu , toti sunt reveniti si apti . + Bayern.
Deci !? Unde este distractia fata de pariorii care au mizat pe bayern ? Spune-ne si noua argumentele tale pentru x2 in afara de “foarte multi fraieri pariaza 1 pe Bayern” si “n-ai vazut ce-a facut Lyonul aseara cu Madridul” ?
Suntem chiar curiosi si amvrea sa ne acoperim intr-un fel sau altul poate aflam ceva informatii noi
Sa nu crezi ca am ceva cu tine , Doamne fereste suntem prieteni sti asta si stiu despre tine ca esti un parior foarte bun , acum am incercat doar sa te combat dar asa ma “cert” eu in pariuri si sa te fac sa iti dai peste gura sa nu cobesti cumva
pentru ca am un pariu EXTREM de important pe Bayern calificare pus cu mult timp inainte la cota de 1.55 Bayern , nu valoarea derizorie ce o are acuma.
Thx for comment , imi place la nebunie sa ma cert pe baza meciurilor, sper inca odata sa nu o iei personal , asa am mai facut cu sandu ieri care la fel incerca sa ma convinga ce alegere buna e underul la milan – united
sincer eu sunt de urmatoarea parere:
la un astfel de meci bwin-ul(sa spunem lucrurilor pe nume,ca vad ca aici bwinul e un fel de Voldemor din Harry Potter-nimeni nu ii zice numele:)) ) nu se baga decat poate la numar de goluri pentru un over sau under.pt ca nu poate sa compromita calificare.adica si astia de la bayern oricat ti-ar da casa de pariuri sa fii prost sa accepti sa ti-o iei la tine acasa in astfel de competitie(in faza actuala).pt bwin nu e convenabil sa dea extrem de multi bani,oricat ar da nu poate trece de banii p care ii da uefa pt rezultatele din champions rezulta ca nici bayern nu se risca asa aiurea.poate in retur o sa fie mai multa manareala in functie de rezultatul de azi.
+fiorentina e la pamant acum din toate punctele de vedere,iar bayern zboara…frumoase meciurile continentale insa uneori imprevizibile pt ca au stil de joc diferit si provin din campionate diferite
P.S: florine ieri a iesit imparul la milan
vad ca incepe sa creasca blogul…31 de comentarii la un post…binisor…creste inima in tine:P
@Catalin : sunt de acord cu tine. Trebuie sa nu ai nici o cunostinta minima de ce inseamna marketing ca la bwin sa le convina faptul ca realul va iesi a 7-a oara consecutiv din liga , sau ca bayern alta echipa sponsorizata nu au mai vazut fazele superioade de cand era Kahn fecior.
Fazele superioare inseamna promovare in plus , cred ca pentur lucrul asta s-au bagat bwinu in joc pentru promovare si pentru expunere nu ca sa masluiasca pariurile.
La United – Milan au fost 225 tipuri de pariuri , sa fim seriosi trebuiau sa umble la rezutlatul final sau la numarul de goluri ca sa franga multe inimi ? Rahat . Foarte multi sunt siguri ca au pariat pe balarii , cine ajunge primul la 3 aute si sunt sigur ca castigurile lor au fost colosale.
Ca sa fac o paralele ganditi-va cat se imbogatesc cazinourile , si ele ofera ~1.93 la raportul rosu/negru , par/impar , ce cifre au profit fata de o casa de pariuri care ofera 1.85 la chestiuni “DA/NU”.
corect!mai mult e promovare…dar nu cred eu in puritatea unora de 100%
…legat de pariuri:am ramas uimit cat se dezvolta casele de pariuri…apar precum ciupercile la mine in oras…si acum e f profitabil in sensul ca spatiile pt chirie sau asa sunt ieftine si cu toate ca e criza se pare ca merg bine…ROMANIA TARA TUTUROR POSIBILITATILOR ! din punctul asta de veder e minunata poti face foarte multe aici daca stii cum si daca poti.valabil si pentru cazinouri,jocuri electronice.
Am avut postari si cu peste 120 de comentarii . Creste inima in mine poate de la stres si ca e “obosita” de cat am muncit zilele astea pentru toate , previewuri cum am putut si cat am putut , concursul organizarea , tinerea statisticilor toate astea par niste chestii care aparent cad din cer dar necesita foarte mult timp alocat mai ales cand absolut toate sunt materiale proprii rezultator anumitor ore de studiu si informare, care in primul rand o fac pentru mine.
Revenind la un ton mai optimist normal ca imi pare bine ca din ce in ce mai multi cititori isi iau “inima in dinti” si comenteaza biletele lor , idei pareri pe care pe putem “certa” si de pe urma carora doar progres poate rezulta.Stiam ca exista toate aceste persoane , nu degeba numarul de abonati creste exponential la cateva sute doar astazi 10 noi pariori s-au abonat la articole lucru care recunosc ma responsabilizeaza.
S-au facut publice si echipele de start pentru diseara , le impartasesc cu voi poate va e mai indemana sa le cititi de aici :
daca vrei pot sa te ajut pentru blog cu niste sisteme f tari…am un ebook…daca e ceva da un mail sau un add pe mess(adresa presupun ca o stii)…si m-ar interesa poate si o colaborare mai serioasa ce implica si money ei etc.
Fratilor, revin ca nu ma pot abtine sa nu-i dau un raspuns decent lui “nentule68″.
Colegu’, tin sa-ti spun niste chestii fara nici o rautate.
Ecuatia pe care ai prezentat-o tu mai sus este gresita din mai multe motive.
In primul rand tre’ sa facem o distinctie clara intre “fraierii” care au pariat NUMAI pe Bayern si “fraierii” care au pariat SI PE Bayern. Prima categorie de “fraieri” este alcatuita din pariori profesionisti care pun pariuri single si cu sume mari de bani si a doua categorie de “fraieri” e alcatuita din restul adunaturii care pun mize mici si fac tot felul de combouri. A doua categorie de “fraieri” este mult mai mare decat prima. De aici isi scot banii casele de pariuri, din buzunarul celor cu adevarat fraieri (sau fortati de bugete limitate) sa combine. Chiar daca bat nemtii, raman destule sanse ca biletele lor sa cada din cauza celorlalte evenimente de pe bilet.
Si a doua chestie. Meciul din seara asta nu va fi X2. Fii realist, prietene! Daca ai avut dreptate, atunci luam legatura si-ti trimit o sampanie.
Sa avem bafta la noroc!
Am mai primit mailuri cu sisteme interesante de pariuri de la cititori imediat dupa lansarea categoriei sisteme de pariat pe care le am salvate. Nu am apucat sa mai public inca pentru ca nu vreau asa sa le dau copy paste m-am spalat pe maini si ciau. Daca vreau sa fac o treaba vreau sa o fac calumea explicata cu exemple, comparatii cu alte sisteme sub forma de review, dar pentru moment nu am timp de aceasta categorie sa o fac cum doresc eu.
Din moment ce am avut o rubrica (abandonata cei drept) ebooks pe blog iti dai seama ca mi-au trecut si mie prin “mana” suficiente ebookuri si chiar lectura suplimentara din domeniul pariurilor. Nu pot sa spun ca sunt fanul lor desprinzi informatii interesante din fiecare dar la urma urmei toate se rezuma la 2 lucruri : bankroll mare si jucat single, acestea sunt 2 din ingredientele de baza ale succesului care pentru marea masa de romani , inlusiv pentru minn de ce sa ma feresc sunt 2 fata morgana. Bankroll mare nu stiu cati pariori cu adevarati isi pot permite , pe piata de afara , defapt pe piata jucatorilor profesionisti se porneste cu un buget prestabilit gras in zerouri , ferm si pe acela se lucreaza , ca la croitor. In societatea noastra si la vremurile care traim e greu de indeplinit acest lucru , iar acum o sa vorbesc si de al doile factor “jucatul single” , la fel sub 30% din pariorii romani joaca single , cred ca procentul este mult mai mic de adevarat pentru ca sa recunaostem romanii sunt lacomi. Astia suntem si cu asta defilam. Tocmai de aceea am oprit si publicarea de linkuri spre diferite carti pentru ca nu are rost, marea masa a pariorilor nu asta vrea. Nimeni nu vrea sa se documenteze si sa citeasca.
Ai vrea sa iti povestesc cum ca inainte aveam denumirile titlurilor erau “selectiile zilei” , o titulatura boema , iar de cand am schimbat cu “biletul zilei” numarul de vizitatori / zi mi s-a dublat ? Cred ca e sugestiv si poti trage concluzii singur ce vor romanii.
N-am inteles ultima parte te-ar interesa o colaborare ce implica si “money ei” ?
Adica ai putea face rost de sponsori pentru concurs sau ce ?
Florine, mi-ai citit gandurile mai inainte cu “bankroll mare si jucat single”. Asa e. Asta e cheia succesului in pariuri.
Un exemplu foarte relevant.
Am pus o suma barosana ca inscrie Messi in orice moment al meciului cand au jucat ei cu FC Basel si le-au livrat 5 goluri din care 3 din gheata argentinianului.
Simplu, nu? Doar ca a fost nevoie de putin curaj ca sa mizez pe acel bilet intregul meu salariu pe o luna…
A MERITAT!
Cine mai are astfel de exemple, sa mai povesteasca.
Asa putem invata unii de la altii.
M-am bagat la meci pe TVR HD.
Vizionare faina si voua!
De la Munchen vin banii…
tvr HD cum unde cand cum ?
http://www.tvr.ro/tvrhd.php
felicitari prietenului nostru sorin , cititi aici http://jurnaldepariu.com/preview-porto-arsenal/comment-page-1/#comment-2058
incredibil cat fler a avut baiatul acesta , merita laudat si felicitat de toata lumea.
a pariat din banutii lui (cam ultimii in soldurile bookmakerilor) asa :
porto – arsenal , booth to scores . 100 euro pe cota 2.00
bayern – fiorentina , robben marcheaza . 100 euro pe cota 2.80
i-au mai ramas in solda 25 de euro , dar acum pana la pauza i-au mai aterizat inca 288 de euro profit.
Merita apreciat pentru flerul sau si inca odata s-a dovedit ca pariurile single aduc satisfactii imense.
E un model de urmat
Am trimis link cu info dar cred ca ai primit la spam.
dumitru concret tu ce receptor hd ai de unde l-ai luat cat te-a costat platesti o taxa pe luna ce mai prinzi pe langa tvr hd ?
chiar, foarte tari pariuri. mult tupeu, asa se fac bani frumosi sa fim seriosi, cu tupeu. nu cu cote de 1.2 – 1.25
bravo lui!
felicitari!
As vrea eu HD! Am glumit man! HD se vede doar in Bucuresti si Sibiu si acolo in anumite conditii.
Dar mi-a mers la suflet golul de pe Allianza Arena si fara…
Alelujah!
Si felicitari castigatorului! 480 de euroi nu sunt din drum. Bravo!
Baieti stii ca sunt in minoritate in acest moment cu baschetul dar asta e.
Imprevizibil
Ce vroiam sa zic – Florine incredibil a iesit overul 148.5 pana la urma la meciul cu Panat.Au marcat ca barbarii in ultimul sfert pe care nici nu l-am mai urmarit pentru ca am avut ceva treaba si am fost plecat de la calculator.Nu stiu ce ai simtit tu cand ai spus ca nu vezi bine underul,dar ai simtit bine :D.Ma felicit ca m-am acoperit ca sa castig indiferent de rezultat dar din pacat am luat mai putin decat as fi luat pe under si asta pentru ca nu am mai echilibrat castigurile pentru ca nici prin cap nu-mi mai trecea ca mai depasesc linia pentru ca la sfarsitul sfertului 3 era undeva pe la 135!!! Ce ti-e si cu baschetul asta.
La meciul de cupa din germania am facut bine ca am stat deoparte in cele din urma pentru ca din pacate a iesit un over grosolan
Bafta la toata lumea in seara asta cei care ati pus din CL , sa le luati banii
ms bogdane, dar momentan nu prea vad cum le luam banii
klordrup a detonat bomba, cel putin pentru moment
Florine, nu vreau sa o ei in nume de rau. Nu vreau sa cobesc pe nimeni, dar e deaja minutul 78 iar scorul se incapataneaza sa ramana 1-1. Nu de alta, dar tare ma gandesc ca pe final va pica golul victoriei Fiorentinei. Sau cel putin asa vad eu deznodamantul acestui meci.
indiferent daca o sa marcheze sau nu bayern pentru a invinge am de facut 2 precizari :
1) o mare palarie ridicata in fata lui nentule68
2) nu imi pare rau ca am pierdut , imi pare rau ca nu pot face sex cu mama lui Contento , sau cu mama cui l-a bagat in teren , si deasemenea cu mama lui l-a trimis sa joace fotbal
@bogdan pentru mine era clar ce o sa se intample ti-am si precizat ca ma tem enorm de overul la nemti pentru miscarea liniilor asa fac blestematii si nu e priam data iti pot da cate exemple vrei , la asvel lyon asa au facut vineri parca de a muit jumatate din internet victoria lui poitiers , cu miscari ale liniilor absolut cretine.
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
ROBBEN TE IUBESC pentru sut
goooooooooooooooool gol gol gol
A iesit over-ul. 2-1 pentru BAYERN. Bun si asa decat deloc.
n-aveti idee cate matanii am facut pentru golul asta. cel mai asteptat gol de anul acesta cred.
ufff
sper sa realizeze mortii aia de la real ce au pierdut cand l-au dat pe robben. super jucator !!!!
daca nu ar fi robben sincer bayern inca ar fi jos de tot in campionat statuie pentru olandez realul se caca pe ei la mijloc si vedeti ce face olandezul, jaloane
borel gand la gand
la ce varza au in aparare bayernu imi tremura izmenele serios in contextul pariului meu calificarea lui bayern munchen
Bravo celor care au prins over-ul.
In ce ma priveste, am pierdut jumate din miza, dar asta e fotbalul.
@nentule68: Ai pierdut sampania.
Ne mai auzim!
Bafta la noroc!
f4d ce au facut lyon in sfertul doi cand au marcat 3 puncte a fost nesimitire ordinarism numai corect nu a fost
f4d fara grija ca bayern se califica nu au cu ces sa castige macaronarii eu nu suport stilul asta de joc.
sa-i vad cand vor trebui sa joace fotbal
niciodata nimeni nu poate sa ii explica unui fost baschetbalist cum in conditii normale , echipa favorita si pariat intens va reusi sa marcheze 3 puncte in 10 minute si daca arunci doar de la mijloc tot poti marca mai multe cosuri, monta elis arunca din vestiar si le mai si nimereste asa ca scenarii dinastea cu 3 puncte / sfert sunt efectiv SF mai ales ca vin tocmai la echipele foarte intens pariate cum au fost asvelu , hemofarmu atunci , defapt la sarbi nu ma mai mir de nimic
mersi de incurajari sorin , deja imi ardea pielea cand am vazut mizeriile pletoase de italieni cum au inceput sa se apere si ce schimbari au facut dupa cretinul gol marcat.
deja eram resemnat sincer
si mai spune lumea ca suntem paranoici bolnavi nebuni cand spunem ca sunt blaturi
acasa macaronarii au meci mai greu ca asta si daca n-ar scrie bwin pe piept la nemti as juca bayern castiga la doua sau mai multe